perjantai 18. helmikuuta 2011

Pienelle tytölle!




Ohoi! Aurinko, kuu, tähdet, kaikki te taivaissa liikkuvat. Kuulkaa minua!
Teidän keskuuteenne on tullut uusi elämä. Olkaa armollisia! Siloittakaa sen polku, jotta se saavuttaisi ensimmäisen kukkulan harjan!

Ohoi! Tuulet, pilvet, sade, sumu, kaikki te ilmassa liikkuvat. Kuulkaa minua!
Teidän keskuuteenne on tullut uusi elämä. Olkaa armollisia!
Siloittakaa sen polku, jotta se saavuttaisi toisen kukkulan harjan.

Ohoi! Kukkulat, laaksot, joet, järvet, puut, ruohot, kaikki te maassa olevat. Kuulkaa minua! Teidän keskuuteenne on tullut uusi elämä. Olkaa armollisia! Siloittakaa sen polku, jotta se saavuttaisi kolmannen kukkulan harjan!

Ohoi! Linnut, suuret ja pienet, te, jotka ilmassa lennätte,
Ohoi! Eläimet, suuret ja pienet, te, jotka metsässä asutte,
Ohoi! hyönteiset, te, jotka ruohoissa ryömitte. Kuulkaa minua! Teidän keskuuteenne on syntynyt uusi elämä. Olkaa armollisia! Siloittakaa sen polku, jotta se saavuttaisi neljännen kukkulan harjan!

Ohoi! Te kaikki Taivaan, ilman ja maan olennot. Kuulkaa minua! Teidän keskuuteenne on tullut uusi elämä. Olkaa armollisia, minä pyydän! Siloittakaa sen polku- ja se pääsee neljän kukkulan yli.

7 kommenttia:

  1. Sitä kaikkea me taustajoukot täällä puolella toivomme pienelle Viljuskalle, kuten myös hänen sisaruksilleen.

    VastaaPoista
  2. mummi yhtyy noihin sanoihin täysillä <3

    VastaaPoista
  3. Eihän Viljalle ole käynyt mitään? Vai ymmärränkö vääriin nuo taivaat tuossa? <3

    VastaaPoista
  4. Ei ole käynyt kuinkaan :)

    Vähän on flunssainen yhäkin, muttei sen vakavampaa!

    VastaaPoista
  5. Hyvä hyvä hyvä! Olen vähän huolestuvaa sorttia ja seurailen Viljan tarinaa koko sydämellä :) Ihanaa kevättä koko perheelle!

    VastaaPoista
  6. Löysinblogisi juuri ja voi kun itkin :(.Kaikkea hyvää teille ja viljalle paranemisia flunssasta.

    VastaaPoista
  7. voi miten ihana blogi - ja millainen taistelijansielu Viljalla on!

    Aurinkoisia päiviä elämäänne toivottelee jo isoksi kasvaneen keskostytön (nyt 7 v; syntyessään 29+1, 870 g) äiti.
    Nuo sairaalapäivien tunnelmat tuntuivat niin kovin tutuilta,vaikka omista kokemuksistani on siis jo pitkä aika, ja vaikka meidän veitsenterämme kesti paljon lyhyemmän ajan.

    VastaaPoista