Näytetään tekstit, joissa on tunniste Viljan kymmenes kuukausi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Viljan kymmenes kuukausi. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 14. elokuuta 2011

Vilja 10-kuukautta!!!

Tänään ollaan saatu pitää meidän Rölli-peikkoa omanamme 10 kuukautta! Voi tätä ilon päivää!

Kun oltiin tulossa perheleiriltä kotiin päin, niin otettiin nenis pois ja sen koommin ei sitä olla kaipailtu. Vilja syö soseita hyvin ja niihin sekoitetaan Minimaxia ja öljyä kalorimäärien lisäämiseksi. Vilja juo tissiä ja vähän jo nokkamukistakin.

Kardiologikin oli kasvuun tyytyväinen, niin mekin ollaan :) Neuvolassa Viljukan paino oli 8410 g ja pituus 75.2 cm. Pitkänhuiskea plikka! Kolme hammastakin Viljalla jo on. Ja neljäs pukkaa justsaan läpi. Rokotekin saatiin muutama päivä sitten, mutta silti pärjätään ilman letkua, ennätys!

Probnp on enää 407! Pahimmillaanhan tämä vajaatoimintaa mittaava arvo on ollut meillä 50 000. Saadaan olla iloisia tilanteesta. Nyt kumminkin se sydämen katetrointi ja keuhkovaltimon pallolaajennus on nurkan takana. 12.9 pitäisi viedä tämä loistavasti pärjäävä tyttö Helsinkiin. Viimeksi kun mentiin, niin tilanne oli selkeästi huonompi. Yritän ajatella että pakko se joskus on tehdä, mutten voi mitään sille että tuntuu että ollaan vähän liian ajoissa liikkeellä. Toivon, että reissu sujuu yhtä mallikkaasti kuin viimeksi ja saadaan Muru pian kotiin mukaan.

Tänään kumminkin iloitaan huimasta 10-kk kekkereistä eikä välitetä tulevista ajoista!

Kesällä on kivaa!


Puuhamaa on paras paikka! Sinnehän sitä oli sitten myös päästävä, kuten joka kesä :) Sattui taas tosi kuuma päivä meille, mutta siltikin porskutettiin koko päivä Puuhiksessa. Mukaan saatiin Veran porukka, jotka tulivat meille kyläilemään!


Helmi vei Viljukan junailemaan :)


Sytänvikaset helteessä :D


Vilja rakastaa myös rantaelämää! Eväiden syöminen on kivaa, mutta Vilja tykkää myös uimisesta! Rantavedessä mulaa pitkiä aikoja ja käy myös äiskän tai iskän kanssa syvällä uiskentelemassa. Melkoinen vesipeto!

Pakanranta on pop!

Pitihän se lähteä myös mökkeilemään Viljan kanssa ensimmäistä kertaa Virroille! Hienosti sujui Murun kanssa mökkiolosuhteissakin. Ulkoiltiin, tehtiin käsitöitä, saunottiin joka päivä, käytiin kylillä ja nautittiin elämästä :)

Pikkutytöt kylpee ulkosaunassa.

Onni kiskaisi järvestä reilu puolikiloisen ahavenen! Pikkusen oli polleeta poikaa, ja ihan syystä!

Pikkuiset varpaat mullassa.

Kauhukaksarit vauhdissa...


Viljukka kylpee samassa paljussa kun isänsä aikoinaan :´)


Tämä liikkumistyyli, niinkutsuttu peppuperuutus, on muuten ihan mukavaa, mutta sillä joutuu jatkuvasti tuolien tai sänkyjen alle, Höh ;)

Kesän kruunaa aina Pälkäneellä järjestettävät Kostian markkinat joissa parhaimpina vuosina äitillä on oma pisnes ja kaksosilla omansa. Nyt parina vuonna on koko suku panostanut Onnin ja Helmin putiikkiin, kun äiskän rautalangan vääntö on nyt ollut tietyistä syistä vähän tauolla :) Onni ja Helmi myivät putiikissaan itse tekemiään käsitöitä ja koruja sekä keräämiään vadelmia. Lisäksi mummu toi pöytään mehitähtiä ja äiti belliksen taimia ja tuoretta vadelmahilloa. Päivä oli taas mitä mukavin!

Vierailulle saatiin Järviset Helsinskistä! Tässä Otso ja Vilja syövät herneenpalkoja kilpaa :)


Perinteinen perhepotretti vuosimallia 2011. Kiitos Yläkerralle, että tänä kesänä olemme saaneet Viljankin mukaan kuvaan!