keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Tänä Iltana


Tänä iltana olen pieni,
pienempi untuvanukkaa,
pienempi pääskysen höyhentä.
Ethän nyt minua hukkaa.

Tänä iltana olen pieni,
hennompi ensilunta,
hennompi heinää heiluvaa.
Näethän minusta unta?

Tänä iltana olen pieni,
pienempi hiekanjyvää,
pienempi kirppua vikkelää.
Toivothan minulle hyvää?

Tänään kuulimme, että Veran vauvan sydämessä on vain pientä vikaa :) Vera saa synnyttää Oulussa, vauvan sydäntä tarkkaillaan tehovalvonnassa syntymän jälkeen ja luultavasti kaikki menee hyvin. Jos Eelan aortta ahtautuu, niin se hoidetaan Helsingissä. Näyttäisi kumminkin siltä, että Eela selviäisi ilman leikkausta!

Kiitos Yläkertaan :´) Ja Ollille pehmeästä tiaknoosista!

1 kommentti:

  1. Löysin äsken blogisi. Kiitos, kun jaksat jakaa muiden kanssa pienen hetkiä. Me voimme olla muistuttamassa Taivaan Isää, että pitää joka hetki Vilja-pienen mielessään. Vaikka tiedämme Isän pitävän Viljaa taskussaan, on vanhempien sydän usein lujilla, koska elämme ihmisenelämää ja pienistä ajatuksista voi tulla murheen hyökyaaltoja, vaikkemme haluaisikaan. Kurkistelen päivittäin kuulumisianne, jotta pysytte mielessä. Siis: voimia koko perheelle.

    VastaaPoista