maanantai 27. helmikuuta 2012

Alisalle

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento.
Olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä.

En ole ikiunessa, en ole poissa,
olen tuhat tuulta puistikoissa,
olen valon välke aallokoissa.
Olen timantti hankien loistossa.
En ole jättänyt teitä, en ole vaiti,
olen lintujen laulu taivaalla,
olen kuiskaus viljapellolla,
olen henkäys rakkaani poskella.
Olen elämän meri ja suuret sen aavat,
toisistaan tukea ystävät saavat...
En ole ikiunessa, en ole poissa,
kuljen mukanasi karikoissa.

-Vuokko Laatio-"

Serkkuni Jannen ja hänen vaimonsa Tuulan pikkuriikkisen vauvan Alisan syntymästä ja kuolemasta tuli juuri kuluneeksi puoli vuotta. Alisa oli sukumme kolmas vuoden sisällä syntynyt synnynnäistä sydänvikaa sairastava vauva. Alisa syntyi raskausviikolla 25 sydämen vajaatoiminnan vuoksi ja jaksoi elää viikon. Meillä on ikävä Alisaa. Toivon Alisan vanhemmille Suurta Voimaa myös tuleviin päiviin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti